اگزاست فن رادیال هواکش صنعتی نسیم را بهتر بشناسیم :

اگزاست فن رادیال جزء فن های یکطرفه در دسته بندی های فن ها می باشد. در مورد توضیحاتی که درباره فن رادیال می توان گفت جنس بدنه بسیار مقاوم ان است که از استیل می باشد. فن رادیال در زمینه های صنعتی کاربرد بسیار زیادی دارد. در این نوع دستگاه اتصال پروانه مورد بررسی قرار گرفته است که با اتصال مستقیم پروانه به موتور مواجهه شده اند. در مورد طراحی هواکش صنعتی فن رادیال باید گفت که به صورت خاص طراحی و تولید گردیده است که بتوانید تقریبا در مکان هایی با سایز های کوچک قرار گیرد. در واقع برای نصب فن رادیال نگران فضا مورد نیاز و کافی نباشید.

فن رادیال وسیله ای است که از پروانه ای که توسط یک موتور الکتریکی هدایت می شود تشکیل شده است. چرخش پروانه هوا را در حرکت تنظیم می کند و هوا از ورودی در طرف فن رادیال مکیده شده و از خروجی فن خارج می شود. در فن رادیال ورودی هوا و خروجی به صورت عمودی در آن عبور می کند. فن رادیال از طریق مجرایی که در ۹۰ درجه با توجه به ورودی قرار دارد ، هوا را بیرون می کشد. فن رادیال دارای موتور بدون برس تا ۱۲ ولت است که به معنی کارایی بالا ، دقت بالا ، سرعت آن تا ۶۵۰۰ دور در دقیقه و با عمر طولانی مدت حتی استفاده از این فن رادیال ۲۴ ساعت شبانه روز است.

در واقع هواکش صنعتی فن رادیال به دلیل جهت گردش هوایی که فن ایجاد می کند به این عنوان نامگذاری شده اند. فن رادیال حول محور می چرخند و هوا را به موازات محور میچرخاند. فن رادیال در اطراف شافت مرکزی می چرخند و باعث ایجاد تفاوت در فشار هوا می شوند که مکش لازم برای حرکت هوا از طریق فن رادیال را فراهم می کند.

اگزاست فن رادیال از سرعت بالایی برخوردار هستند ، اما جریان هوایی که فن رادیال ایجاد می کند دارای فشار کم است. فن رادیال برای برنامه هایی که نیاز به جابجایی بسیاری از هوا باشد به خوبی کار می کنند. آنها نسبت به فن سانتریفیوژ نیاز به انرژی کمتری دارند.

از آنجا که هواکش صنعتی فن رادیال را به صورت محوری مکیده و آن را به صورت شعاعی می باشد ، در برابر هوای بسیار آلوده و دارای گرد و غبار زیاد نفوذ ناپذیر است و علاوه بر این فن رادیال قادر به تضمین خطوط مشخصه پایدار است. فن رادیال شرکت مکش و دهش دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار عالی با خدمات پیشرفته می باشد. فن رادیال توسط کارشناسان زبده ما مورد بررسی قرار می گیرد. و شرکت ما در زمان بروز مشکل در ایراد فن رادیال شما را دریافت می کنند و در سریع ترین زمان به آن رسیدگی خواهند کرد. فن رادیال که در محل موردنظر شما قرار می گیرد. نمونه های متداول فن رادیال را از طریق فن به موازات شافت می چرخانند.

هواکش صنعتی,اگزاست فن,فن فشار قوی,هواکش,سانتریفیوژ

دسته‌بندی نشدههواکش سانتریفوژ رادیالهواکش سانتریفیوژهواکش صنعتی

اگزاست فن رادیالخرید هواکش، سانتریفیوژ فشار قوی، قیمت هواکش صنعتی، هواکش پر قدرت، هواکش حلزونی، هواکش ساز، هواکش سانتریفیوژ، هواکش سانتریفیوژ فشار قوی، هواکش صنعتی، هواکش صنعتی دمنده، هواکش صنعتی سانتریفیوژقیمت هواکش صنعتیهواکش صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    کارشناس فروش : مهندس سوری